Πόσο καλά γνωρίζεις την επιχείρησή σου;

Καθημερινά η αγορά αλλάζει. Η γνώση πολλαπλασιάζεται, η τεχνολογία εξελίσσεται, ο ανταγωνισμός εντείνεται, νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες έρχονται καθημερινά στην αγορά. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για έναν επιχειρηματία ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί στις εξελίξεις της αγοράς;
Εάν είσαι επιχειρηματίας, πριν κάνεις οτιδήποτε, πρέπει να μάθεις καλά την επιχείρησή σου.
Συνεπώς το ερώτημα που τίθεται είναι:
- Πόσο καλά γνωρίζεις την επιχείρησή σου;
- Πόσο καλά γνωρίζεις ποιοι είναι οι τομείς-κλειδιά της επιχείρησής σου;
- Πόσο καλά γνωρίζεις τους τομείς-κλειδιά της επιχείρησής σου;
- Πόσο καλά αποδίδουν οι τομείς-κλειδιά της επιχείρησής σου;
- Πώς γνωρίζεις σε ποιους τομείς-κλειδιά να δώσεις έμφαση για να αυξήσεις την κερδοφορία σου;
Τις απαντήσεις σε όλα αυτά μπορείς να τις βρεις μόνον εάν αξιολογήσεις την επιχείρησή σου.
Με την αξιολόγηση,
- αναγνωρίζεις τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της επιχείρησής σου
- παίρνεις τα κατάλληλα μέτρα για να τη βελτιώσεις
- μπορείς να χαράξεις τη στρατηγική της
- μπορείς να εστιάσεις στους τομείς που αποδίδουν τα μεγαλύτερα κέρδη
- μπορείς να βελτιώσεις τους τομείς στους οποίους υπάρχουν αδυναμίες
- μπορείς να δημιουργήσεις καλύτερες συνθήκες κερδοφορίας
Όλοι μας γνωρίζουμε ότι στην αγορά καθημερινά κυκλοφορούν πελάτες, κυκλοφορούν χρήματα. Το
ζήτημα είναι ποιος θα τα κερδίσει. Θα τα κερδίσετε εσείς ή οι ανταγωνιστές σας; Η απάντηση είναι
απλή. Στην αγορά κερδίζει αυτός που γνωρίζει περισσότερα και κάνει περισσότερα. Αυτός που
λειτουργεί καλύτερα την επιχείρησή του. Αυτός που συνεχώς ενημερώνεται και ανταποκρίνεται
αποτελεσματικά στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της αγοράς. Αυτός που ενεργεί πιο γρήγορα από
τους άλλους.
Αν θέλεις να βελτιώσεις την λειτουργία της επιχείρησής σου και να αυξήσεις την κερδοφορίας σου,
κάνε σήμερα την αξιολόγηση της επιχείρησής σου και κέρδισε κόπο, χρόνο και χρήμα. Η αξιολόγηση
της επιχείρησής σου αποτελεί μια πραγματική επένδυση, καθώς:
- Γνωρίζεις την επιχείρησή σου
- Γνωρίζεις τα δυνατά και τα αδύνατά σου σημεία
- Γνωρίζεις σε ποιους τομείς να δώσεις έμφαση για καλύτερη λειτουργία
- Γνωρίζεις σε ποιους τομείς να δώσεις έμφαση για μεγαλύτερη κερδοφορία
- Έχεις ένα εργαλείο δουλειάς, που σε καθοδηγεί συνεχώς, για να προσαρμόζεσαι πιο εύκολα και πιο γρήγορα στην αγορά.
Πάντα να θυμάσαι ότι έχεις δύο επιλογές. Ή να ανταποκριθείς και να προσαρμοστείς στις εξελίξεις
της αγοράς για να αυξήσεις την κερδοφορία σου ή να μείνει αδρανής και οι εξελίξεις να σε
ξεπεράσουν.
Leave A Comment